Welkom op mijn netvlies.

Translate

woensdag 5 oktober 2016

Schrijfseltjes... ♥


  • De wet van aantrekking : 

Soort zoekt soort. Als je je teveel aanpast aan anderen 
en je daardoor anders voordoet dan je wezenlijk bent, 
dan trek je mensen aan die niet bij je passen!




Alleen muziek en liefde zijn de wereldtalen,

en die hoeven niet vertaald te worden..

Hier spreekt de ene ziel tot de andere.



Zoals een zonnestraal een bloem doet opengaan, 
zo kan een vriendelijk woord een gezicht doen stralen.


De Kus.


Een kus is een afdruk, die indruk maakt op de bloeddruk en 
die met nadruk vraagt om een herdruk.



Wijsheid zegt me dat ik Niets ben.

Liefde zegt me dat ik Alles ben.
Tussen die twee stroomt mijn leven.



"The secret of change is to focus all of your energy, 
not on fighting the old, but on building the new." ~ Socrates




Geen opmerkingen:

Een reactie posten